ASE

ASE A-kasse er en tværfaglig A-kasse for både selvstændige og lønmodtagere med ca. 150.000 medlemmer.
Der findes 29 A-kasser i Danmark. Nogle af dem tilbyder både en arbejdsløshedsforsikring (A-kasse) og faglig støtte (fagforening) hvis du f.eks. bliver uretmæssigt fyret eller har brug for anden faglig juridisk bistand.

** Hos ASE kan du få JOBtryghed som omfatter juridisk rådgivning for kun 50,00 Kr. ekstra pr måned. JOBtryghed er en service for dig, som udover den økonomiske tryghed i ASE A-kasse også gerne vil have adgang til professionel juridisk rådgivning omkring dit ansættelsesforhold.

ASE er en af listens billigste A-kasser
ASE har valgt kun at fokusere på at drive en effektiv a-kasse og dette har medført meget lave omkostninger til administration. Derfor koster det kun 446 kr. pr måned at være medlem af ASE A-kasse. Dette er en lav pris for at være sikret i dagpenge, hvis du går hen og mister dit arbejde. Det lave kontingent gør ASE til en af testens billige A-kasser.

marionette

Alle er velkommen hos ASE
ASE står for Arbejdsløshedskassen for Erhvervsdrivende og Selvstændige. ASE blev startet i 1976, men har siden åbnet op for, at også lønmodtagere kan blive medlemmer. ASE har 16 kontorer fordelt over hele landet, hvor du kan få råd og vejledning. Hos ASE er du velkommen uanset om du er lønmodtager eller selvstændig og hvilken uddannelsesbaggrund du har.

Du kan sikre din løn med op til 24.000 udover dagpengene hos ASE
ASE tilbyder også, at du kan tegne en lønsikring, hvilket betyder at du, mod et ekstra kontingent, kan sikre din løn din løn med op til 24.000 kr., udover dagpengesatsen.

Få efterløn, vejledning og kurser hos ASE
ASE A-kasse giver økonomisk tryghed, hvis du er uheldig at blive fyret eller står uden job. ASE yder også råd og vejledning, hvis du er iværksætter. Hos ASE kan man, som hos andre A-kasser, få mulighed for at optjene til efterløn og få godtgørelse til en række kurser og uddannelser

Overvej dit behov
Før du vælger A-kasse skal du overveje dit behov. Hvis du vurderer, at du en dag kan få brug for juridisk hjælp i forhold til din arbejdsgiver, vil en fagforening kunne hjælpe dig. Er du kun interesseret i at være sikret økonomisk, er ASE A-kasse måske det helt rigtige og billige valg for dig.

>> Meld dig ind hos ASE her

The author didnt add any Information to his profile yet